Author Topic: 4 More Pomes.  (Read 8164 times)

Offline Angel of the moon

  • me another one?
  • Addict
  • ****
  • Posts: 1839
  • Gender: Female
  • Stewie shall rule the world!!!
4 More Pomes.
« on: December 17, 2004, 01:42:22 PM »
Tell me what you think!!

U Don't

 You have no idea,
what is going through my head.
You have no idea,
the feelings i hide.
you will never know,
because ur not the person i would tell.
You don't know me at all,
no one does,
not even my own father.
You don't know the kind of pressure,
the kind of feelings i have,
you don't know what makes my anger busrt out of control.
you don't
but u do try,
to make me angery,
every little chance you have.
but no,
this girl has had enough,
Enough of ur stupid immaturness,
I had it,
I want to get away from u,
get away from everyone!!!!
go away,
far far away,
in a world of darkness,
so no one can find me.

Darkness or Death

Darkness or death,
I want both. \
So i don't have to deal with ur shit!!
I've had it,
i'm going to leave this fucking world,
just so u can be happy.
Do u give a shit!?
Probley not,
not one little bit.
Thats why i'm trying to figure out,
darkness or death.
I would choose darkness because no one could find me,
and i would choose death so i won't cry ever again.
I want,
no need both.
run far away,
no one will stop me,
because they don't care.

Friends

Friends are there for u,
to make sure ur alright.
to make sure ur ok with the world.
Well.. thats what i wish friends could be.
Friends sometimes make u sad,
bring u down,
and just want to care about them self!
I don't like those friends.
My imaganary friends don't do that,
they help me,
in a time of need,
When i visit that place of theirs.
My friends ( in the real world)
are just like my imaganary friends,
nice, funny, caring and most of all...
Respectable.

Break Down

My break town happened just like that,
shot out from within me.
I found my self rolling on the ground,
crying my eyes out.
No one heard me,
I was home alone,
thinking about my boyfriend and my friends,
when it hit me like a rocket.
There in big bold print,
" Felecia can't spell worth a shit! She's a bitch, a freak, and someone who doesn't belong in this world."
I started to cry,
shaking like hell,
not knowing what to do,
I was scared,
upset, and angery at the same time,
I had no where else to turn,
so i died.
« Last Edit: January 30, 2005, 12:38:38 PM by Waya475 »
Fuck this fucking world. I don't belong here. I belong.. with someone like me. Someone nice who actually has feelings. who tries not to hurt other people. That would be nice. actually once -n- awhile... i wonder if there is a part on the world that is like that. I don't think so, cause the way people treat me. I mean, i don't try to hurt people, but, y'all do. People never understand me. Never have. Never will. So  just run away.

Waya475

  • Guest
Re: 5 More Pomes.
« Reply #1 on: December 17, 2004, 03:44:41 PM »
Wayyyy too emo for me.  Not really a bunch of poems so much as chopped up complaints.

cuteflyz89

  • Guest
Re: 5 More Pomes.
« Reply #2 on: December 17, 2004, 03:52:46 PM »
Oh shut it waya, do you even know what emo is?

Any way you did a good job..though they are very sad and depressing I like friends the best. and you don't those are kewl. the others I can sorta-ish  relate to what your saying.

Offline Angel of the moon

  • me another one?
  • Addict
  • ****
  • Posts: 1839
  • Gender: Female
  • Stewie shall rule the world!!!
Re: 5 More Pomes.
« Reply #3 on: December 17, 2004, 04:55:23 PM »
^_^ thanks.
Fuck this fucking world. I don't belong here. I belong.. with someone like me. Someone nice who actually has feelings. who tries not to hurt other people. That would be nice. actually once -n- awhile... i wonder if there is a part on the world that is like that. I don't think so, cause the way people treat me. I mean, i don't try to hurt people, but, y'all do. People never understand me. Never have. Never will. So  just run away.

Offline AlphaUltima

  • Ichitard #95127
  • Slightly Buzzed
  • **
  • Posts: 224
  • Gender: Male
  • Momusutard
Re: 5 More Pomes.
« Reply #4 on: December 17, 2004, 06:53:59 PM »
meh.
beats half the crap on MTV.

Offline Cgoten

  • Hmm....
  • Addict
  • ****
  • Posts: 1673
  • Gender: Male
  • Hmm....
    • Yanime
Re: 5 More Pomes.
« Reply #5 on: December 17, 2004, 06:56:22 PM »
Your break town must have been a very tramatic experience. Even the best of us must eventually have our towns broken, if not by ourselves then by our peers.

Offline JaisBane

  • Slightly Buzzed
  • **
  • Posts: 465
  • Alpha <3 Penor
Re: 5 More Pomes.
« Reply #6 on: December 17, 2004, 07:01:41 PM »
The fitfh pome

Today I walked home
from school, it was long and cold
for my shoes, they have been stolen, stolen by
a giant of entrepeneurialism.
The Octopus, they called him, is a man who uses shoes to make oil!
(They is the granger party)
my shoes were my bestest of friends,
holey and sir smells-funky, and they was
with me wherever I would goes
Until today, the day the music died...NO!
The day my shoes died in boiling hot boilly vat of oilness
Why, I asked Mr. Rockefeller, must you take my friends?
To Consolidate Standard Oil!  he replied, Corn Starch will
manifest our destiny and cover the world
in a thick, oily, yellow goo ripe for the fostering of
trust funds.  
Into a pit of despair I sank, of dark goopiness
to be alone for I wanted not a wor
ld that exisetd without my sheos
It burns It burns
It burns...
And the octopus laughs
I scoff at your pathetic signatures!

Offline Angel of the moon

  • me another one?
  • Addict
  • ****
  • Posts: 1839
  • Gender: Female
  • Stewie shall rule the world!!!
Re: 5 More Pomes.
« Reply #7 on: December 17, 2004, 07:51:08 PM »
dude take that off. I ment 4th. i'll go change that.

So.. there good?
Fuck this fucking world. I don't belong here. I belong.. with someone like me. Someone nice who actually has feelings. who tries not to hurt other people. That would be nice. actually once -n- awhile... i wonder if there is a part on the world that is like that. I don't think so, cause the way people treat me. I mean, i don't try to hurt people, but, y'all do. People never understand me. Never have. Never will. So  just run away.

Offline :Lost:

  • Guardian Angel
  • Slightly Buzzed
  • **
  • Posts: 330
  • Gender: Female
Re: 4 More Poems.
« Reply #8 on: December 17, 2004, 07:56:39 PM »
Are you that dense in the head? They are not even making fun of that.

The grammer is horrible, the breaking point is way off, they do not feel like passion was put into them, and basically the story-lines sound like a bunch of crap to me.

Waya475

  • Guest
Re: 4 More Poems.
« Reply #9 on: December 17, 2004, 08:45:09 PM »
Of course I know what emo means.  I will make my own emo poem right now, similar to the ones Angel wrote.  It takes little to no poetic skill.  ANYONE can write shit like that.

It hurts
badly
in my hart
i feel teh painz
tey hert so bad
i just wnt 2 die sumtimes....
u r all 2 meen 2 me...
I AM SO MISUNDRSTOD!!!
I WANT U 2 UNDRSTAND, BUT U CANT! 
CUZ NO1 NOS MY PAIN.

That isn't fucking poetry.  It is a list of incomplete thoughts where she bitches about her life.
« Last Edit: December 17, 2004, 08:47:35 PM by Waya475 »

Offline Cgoten

  • Hmm....
  • Addict
  • ****
  • Posts: 1673
  • Gender: Male
  • Hmm....
    • Yanime
Re: 4 More Poems.
« Reply #10 on: December 17, 2004, 08:49:06 PM »
The 6th Pome!

I frollic through the fields of lust, like a bedazzled antelope
on it's last breath. i feel like a hare, just as it
is entranced by the frothing frollic of J.P. Morgan,
and Rockefeller and the other rich men of their time.
and no one understands the pain of the gazelle,
dancing on the plains of imagination, and
no one understand me either. because my
mom hit me in the head 4 times with a board
and then i was sad and i posted a poME about it.
and then i was like a treefrog, simple and submerged
in the forest that is not on fire
and then i broke my town, and i died
my eyes rolled around on the ground
and no one understood me, because my life sucks
and no one else's life ever sucked ever in the history of things that ever sucked.

Offline AlphaUltima

  • Ichitard #95127
  • Slightly Buzzed
  • **
  • Posts: 224
  • Gender: Male
  • Momusutard
Re: 4 More Poems.
« Reply #11 on: December 18, 2004, 01:40:16 AM »
ROFFLE
i think cg just posted a game of mad libs he just finished.

cuteflyz89

  • Guest
Re: 4 More Poems.
« Reply #12 on: December 18, 2004, 07:02:46 AM »
Of course I know what emo means.  I will make my own emo poem right now, similar to the ones Angel wrote.  It takes little to no poetic skill.  ANYONE can write shit like that.

It hurts
badly
in my hart
i feel teh painz
tey hert so bad
i just wnt 2 die sumtimes....
u r all 2 meen 2 me...
I AM SO MISUNDRSTOD!!!
I WANT U 2 UNDRSTAND, BUT U CANT! 
CUZ NO1 NOS MY PAIN.

That isn't fucking poetry.  It is a list of incomplete thoughts where she bitches about her life.
Define emo waya, and no not from a dictonary.

Offline Angel of the moon

  • me another one?
  • Addict
  • ****
  • Posts: 1839
  • Gender: Female
  • Stewie shall rule the world!!!
Re: 4 More Poems.
« Reply #13 on: December 18, 2004, 07:20:44 AM »
-sighs- oh well. My friends like them. and i told them to tell the truth. But basicly... poetry to about thoughts. -sighs again-  no one understands this kind of poetry. And why r yall adding poems!?
Fuck this fucking world. I don't belong here. I belong.. with someone like me. Someone nice who actually has feelings. who tries not to hurt other people. That would be nice. actually once -n- awhile... i wonder if there is a part on the world that is like that. I don't think so, cause the way people treat me. I mean, i don't try to hurt people, but, y'all do. People never understand me. Never have. Never will. So  just run away.

Offline Cgoten

  • Hmm....
  • Addict
  • ****
  • Posts: 1673
  • Gender: Male
  • Hmm....
    • Yanime
Re: 4 More Poems.
« Reply #14 on: December 18, 2004, 08:42:59 AM »
Define emo waya, and no not from a dictonary.

I think he just gave you a perfect definition, in poem form. ;)